viernes, 18 de enero de 2013

This is the end...my friend...the end


Doncs sí, aquesta assignatura ha arribat al seu final i de quina manera sinó que amb una recopilació de tot el que hem après?
El meu grup i jo hem creat un Bloc on (hipotèticament) els alumnes penjaran els vídeos que ells mateixos han gravat a l'aula però de què? Sobre quina temàtica?

            Doncs sí el Bitxo Bola o amb el nom més tècnic de Cotxinilla de la humitat. Un animal molt petit però que dóna molt per treballar. Us heu quedat amb ganes de més no? Doncs visiteu el nostre bloc i comenteu.

           Fins aviat!

P.D: Mireu què atents que estan els alumnes...