martes, 13 de noviembre de 2012

Aneu tard. Avui ja és demà!

Algú ha sentit que és l'era de la tecnologia? Doncs aquesta "nova era" ja ha passat. Ara ha arribat el moment en el que nosaltres canviem a aquesta tecnologia i aquesta tecnologia ens canvia a nosaltres.
 
Primer la part...negativa: les dietes estan basades en productes tractats biològicament poden ser tractats d'una manera més natural, la fecundació in vitro arribarà a aconseguir que se seleccionin determinat personal, patim violència monetaria, els nostres carrers estan videovigilats...Por?

Doncs és el món en el qual vivim així que si no agrada hem d'actuar i que millor manera que fer-ho des de a baix, des de l'educació infantil. I si podem educar a aquell que vol controlar al personal per seleció i fomentar en ell l'ajuda en les malaties? I si podem educar a aquell que vol controlar i vigilar qualsevol moviment per videocàmeres i fem que tingui càmeres per ajudar a les botigues en els robatoris? I si fem que el que vol tractar els aliments tecnològicament sigui capaç de fer realitat l'alimentació per a tots? I si...

Fem-ho.

P.D: Dos suggeriments: un llibre i un festival

Un Mundo Feliz

Festival Punto y Raya