Algú ha sentit que és l'era de la tecnologia? Doncs aquesta "nova era" ja ha passat. Ara ha arribat el moment en el que nosaltres canviem a aquesta tecnologia i aquesta tecnologia ens canvia a nosaltres.
Primer la part...negativa: les dietes estan basades en productes tractats biològicament poden ser tractats d'una manera més natural, la fecundació in vitro arribarà a aconseguir que se seleccionin determinat personal, patim violència monetaria, els nostres carrers estan videovigilats...Por?
Doncs és el món en el qual vivim així que si no agrada hem d'actuar i que millor manera que fer-ho des de a baix, des de l'educació infantil. I si podem educar a aquell que vol controlar al personal per seleció i fomentar en ell l'ajuda en les malaties? I si podem educar a aquell que vol controlar i vigilar qualsevol moviment per videocàmeres i fem que tingui càmeres per ajudar a les botigues en els robatoris? I si fem que el que vol tractar els aliments tecnològicament sigui capaç de fer realitat l'alimentació per a tots? I si...
Fem-ho.
P.D: Dos suggeriments: un llibre i un festival
![]() |
| Un Mundo Feliz |
![]() |
| Festival Punto y Raya |

