martes, 23 de octubre de 2012

Primer contacte

Hola el meu nom és Alicia.

Avui és el primer dia que veig com funciona un Bloc i, per si em quedava algun dubte, em declaro tecnofòbica.

Vaig començar amb ordinadors quan havia d'introduir, i recordaré aquesta frase durant molt temps, emeesedos dospuntos barra... i era molt feixuc. 

A casa, a 3r o 4rt de la ESO, vaig tenir el primer ordinador amb Windows 3.1 i ningú em va ensenyar com funcionava aquell aparell que quan volia es quedava pitant.

Amb l'arribada de la nova era tecnològica, a aquest PC el vaig haver de jubilar, no acceptava Internet... imagina't.

Ara hi ha moltes coses que no sé com funcionen, què són o per a què serveixen i la veritat que no tenia massa interès però cada vegada tinc més ganes i a la vegada menys por.


P.D: A veure si això funciona...